Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения и ремонти по Алфа 156 - с цени

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не ми направи впечатление да е по къса... абсолютно същата е , както и втулките. Нещо ме объркахте.... Пасна си перфектно и за момента не намирам някаква промяна - да ми играе задницата и т.н.
    Пък ако трябва ще я сменя пак.
    Каква препоръчвате и от къде ? Само втулки продават ли се?

    edit:
    И да питам още нещо - Тъй като имам едно безбожно скърцане при вътрене на волана и при тръгване-спиране , предполагам, че е за смяна лагер на амортeсьор. Към какъв ще ме насочите ?
    Да няма после - "прецакал си се яко"

    edit2:
    SKF в Euro07 за двата амортесьора са 75лв
    Last edited by cyberhill; d.m.y г., 09:02. Основание: add on

    Comment


    • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      Не ми направи впечатление да е по къса... абсолютно същата е , както и втулките. Нещо ме объркахте.... Пасна си перфектно и за момента не намирам някаква промяна - да ми играе задницата и т.н.
      Пък ако трябва ще я сменя пак.
      Каква препоръчвате и от къде ? Само втулки продават ли се?

      edit:
      И да питам още нещо - Тъй като имам едно безбожно скърцане при вътрене на волана и при тръгване-спиране , предполагам, че е за смяна лагер на амортeсьор. Към какъв ще ме насочите ?
      Да няма после - "прецакал си се яко"

      edit2:
      SKF в Euro07 за двата амортесьора са 75лв
      Амортисьорите са на втулки и то много здрави. Не е лагер. Скърцането ти по-вероятно идва от тампони на горни носачи. Иначе лично съм слагал Бърт на алфа 156 и е с 2 мм по-къса от оригиналната. И когато отидохме на реглаж беше голямо приключение както казах. Едно, че е по-къса ами и отвора на втулката е по-голя и там болта играе в рамките на 1 мм или 2. И това в двата края. И от ексцентрика бутам, и не се случва нищо. Седи отворена с 8 мм и няма оправяне. И накрая един натискаше колелото на вътре. Стегнах външния болт където е шенкела и после при екцентрика на магия и с проба (стегни и виж какво мери стенда) така 1 час си грах само със задницата докато я направя да равни с осовата линия на купето и да е с по 1,5 мм на колело затворена.

      Ти ще разбереш дали е добре или не. Ако на сняг не ти се вее задника значи си долугоре добре. Но задължително трябва да ходиш на реглаж, защото задницата се настройва много финно. Не разчитай, на това, че екцентрика не си го въртял. Само от луфт във втулката може да мръдне с много. Понеже там ти мърда с 1 мм ама на колелото отива с много понеже щангата се явява дълго рамо. Въобще задницата на 156-цата е голямо дърво. До сега 2 коли съм ги водил на стенда и там сам си бачкам и знам в какво приключения съм влизал със щанги Бърт.

      Най-добриа вариант е на оригиналните щанги монтиране на полиуретанови тампони с нови втулки. Моите като им се скъсат тампоните точно това ще направя.
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:33.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Ми точно от там ( стеда ) тръгна.
        Отивам аз на един доста добър стенд и ония човърка там, проверява и вика - първо сменяй тая щанга, защото имаш луфт и тогава ела да правим стенд.
        Та сега като ида, ако изреват , ще смянам пак.

        Т.е. това хруптене и скърцане не е според теб от лагер на амортисьор... ?
        Ами довечера, все пак ще ида при моя майстор, да види положението и направо купувам 2 горни и 2 долни носачи и това е.
        Кои марки са препоръчителни?

        Благодаря ти много за информацията!

        Comment


        • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
          Ми точно от там ( стеда ) тръгна.
          Отивам аз на един доста добър стенд и ония човърка там, проверява и вика - първо сменяй тая щанга, защото имаш луфт и тогава ела да правим стенд.
          Та сега като ида, ако изреват , ще смянам пак.

          Т.е. това хруптене и скърцане не е според теб от лагер на амортисьор... ?
          Ами довечера, все пак ще ида при моя майстор, да види положението и направо купувам 2 горни и 2 долни носачи и това е.
          Кои марки са препоръчителни?

          Благодаря ти много за информацията!
          TRW си е оригиналът. Другото което можеш да сложиш за долни обаче са Технорот. Горните не ги знам как са им. Но долни със сигурност са тествани и са хубави.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Амортисьорите са на втулки и то много здрави. Не е лагер. Скърцането ти по-вероятно идва от тампони на горни носачи. Иначе лично съм слагал Бърт на алфа 156 и е с 2 мм по-къса от оригиналната. И когато отидохме на реглаж беше голямо приключение както казах. Едно, че е по-къса ами и отвора на втулката е по-голя и там болта играе в рамките на 1 мм или 2. И това в двата края. И от ексцентрика бутам, и не се случва нищо. Седи отворена с 8 мм и няма оправяне. И накрая един натискаше колелото на вътре. Стегнах външния болт където е шенкела и после при екцентрика на магия и с проба (стегни и виж какво мери стенда) така 1 час си грах само със задницата докато я направя да равни с осовата линия на купето и да е с по 1,5 мм на колело затворена.

            Ти ще разбереш дали е добре или не. Ако на сняг не ти се вее задника значи си долугоре добре. Но задължително трябва да ходиш на реглаж, защото задницата се настройва много финно. Не разчитай, на това, че екцентрика не си го въртял. Само от луфт във втулката може да мръдне с много. Понеже там ти мърда с 1 мм ама на колелото отива с много понеже щангата се явява дълго рамо. Въобще задницата на 156-цата е голямо дърво. До сега 2 коли съм ги водил на стенда и там сам си бачкам и знам в какво приключения съм влизал със щанги Бърт.

            Най-добриа вариант е на оригиналните щанги монтиране на полиуретанови тампони с нови втулки. Моите като им се скъсат тампоните точно това ще направя.
            И как правиш реглажа на 156-цата и на 166-цата. Каква ти е методиката?
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • В alfisti.bg
              TRW - 2 долни + 2 горни = 760 BGN
              Технорот -2 долни + 2 горни = 552 BGN

              Бахти и TRW-то....

              Comment


              • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                Кои марки са препоръчителни?
                Братле слушай оем за ТРВ и си вземи такива за горни особено...Другия вариант е полиуретанови тампони!

                Много народ изрева от ходова част точно поради части менте!!!
                Аз и колегите the_cleaner и rusiq86 сложихме Феби билщайн...Скърцаме и тропаме като стой та гледай...

                На мен след смяна на 2 горни и 2 долни нови феби билщайн за 3 месеца ми се раскърца зверски горен десен носач...Сега 5 месеца след смяната ми скърца зверски и горен ляв, а имам и съмнение и за долните, че нещо не са наред!!! Въпрос на време е да сложа полиуретан и да забравя за тия проклети носачи и ментетата им...

                Другите 2-ма колеги също са тръгнали да сменят с полиуретан....

                На колегата the_cleaner още със самото слагане на долните носачи почнаха да тропат

                А ги взехме уж от колегата Камен666 от форума, не е да кажеш да съм ги купил от Илиенци за по 20лв парчето...
                Така, че мнгоо внимавай и мисли преди да купуваш!!!
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Аз точно за това се консултирам с вас, защото парите не са малко, а явно са проблемни и като вид и като качество.
                  Аз доста мислих за рецеклиране , на шарнира и подмяна само на тампоните, но е доста неудобно, като нямаш втори чифт, поради факта, че колата трябва да стои разглобена докато ги рециклират и т.н.
                  При мен проблема е следния:
                  Нямам никакво тропане никъде по предницата, но долните шарнири са били начукани от авто-джамбазина за да не тракат. От тогава съм им хвърлил око и все това ми е в главата.
                  Имам скърцене от скоро, което според мен наподобява скърцане от тампон или лагер на амортесьор, но според колегата ОЕМ - проблема си е носачите (за което съм доста сконен да му вярвам ).
                  Ще ми се да ги смяня и четирите ( разбити не разбити няма значение ) , да ги рециклирам и да стоят готови и така да завъртя колелото
                  Тези полиуретанови тампони къде се продават и за какви пари ?

                  Малко ( даже много ) разводнихме темата, за което се извинявам!
                  Last edited by cyberhill; d.m.y г., 16:16.

                  Comment


                  • в 90% от случаите при 156 147, такова скърцане което ти описваш е от горен носач...Бил съм и с горен технорот и той скърцаше даже повече от сегашните феби!! На място като въртях волана скърцаше все едно се движа по скърцащ паркет (надявам се се сещаш за звука) аххах

                    Полиуретан има и в алфисти.бг (пауърфлекс), може да го поръчаш по интернет (ибей), от скоро един колега от форума (Ферарист) предлага полиуретан произведен в БГ като е ползвал за матрица оригинален пауърфлекс...Цените варират от 200 до 500лв за целия комплект....(вече зависи от кой ще го купуваш)
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • Благодаря за инфото колега.
                      Аз гледах http://www.powerflex.co.uk/i/product...%20147-156.pdf
                      За целия комплект е 353.30GBP.

                      A скърцането е абсолютно същото Добре че сега е мокро , та спря

                      Comment


                      • Ако не ти се набиват толкова пари за тампони. Скачай на ТРВ, само че гледай да е оригинално Вече, ако си решил да си я караш дълги години колицата...евентуално тогава една такава инвестиция в полиуретан е добре да се направи
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • Че няма да я карам дълго - няма ( не ми се кара цял живот 1.6 ) , ама така не мога да я карам. Луд ставам....

                          Comment


                          • И мойте скърцат, направо като някаква симфония е като тръгна по неравни улици ама какво да им правя да си скърцат!!!
                            Какво ли не правих...
                            Освен както казвах полиоретан, но при тях какво те вечни ли са или какво???
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщение
                              И как правиш реглажа на 156-цата и на 166-цата. Каква ти е методиката?
                              Как как? Отивам в сервиза където е хипер, ултра модерния стенд (пича ми е познат)

                              Монтира ми само главите на джантите, настройва стенда и го пуска да работи и отива да си работи нещо друго. Аз си я регулирам. На 156-цата на -2 мм. предницата отворена, задницата 3 мм затворена. Говора за обща сходимост. На 166 не съм правил реглаж и не съм се интересувал от стойностите.

                              ---------- Post added at 19:58 ---------- Previous post was at 19:56 ----------

                              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                              В alfisti.bg
                              TRW - 2 долни + 2 горни = 760 BGN
                              Технорот -2 долни + 2 горни = 552 BGN

                              Бахти и TRW-то....
                              Вземи си горни ТРВ, а за долни технорот. ТРВ-то е 118 лв. за горен носач. Технорот долен цената е долу горе същата. 2-ра зима карам с тези носачи и няма скърцане. Вземи си ТРВ да не плачеш и ти. ТРВ-то може и да не е рикамби оригинал. Просто си купуваш ТРВ. Идва в една дебела полипропиленова торба херметично запечатане и по диагонал с черени букви пише ТРВ. На носача също пише ТРВ и производствен номер. Не съм чувал да има ментета.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 19:01.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Мн пазена е колицата ми, и за 8к км денс гледам на подемника, тампоните на горните са аут, шарнира е супер, ебаси майката! в края на седмицата слагам полиуретан, далоните са ми трв и съм адски доволен от тях. само горните са феби. Вземай само ТРВ да не боли! цената на горен е 118, като 10% може да ти смъкнат!
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X